Dèiem ahir - REIS MAGS 2022 - 4/01/2022

 

REIS MAGS 2022

Una vegada vaig veure als Reis Mags. No eren tres, eren dos i eren els millors mags que vaig veure en la meva vida.

Se les arreglaven perquè sempre hi hagués quelcom a les sabates, el mínim, el que fos.

Encara que no tinguessin res, ells aconseguien deixar-nos el que per nosaltres ho era tot.

Al tercer Rei Mag mai el vaig veure, però és segur que el deixaven cuidant els camells. Mai, mai oblidaré als dos Reis Mags que vaig veure. Segur que tu també els vas veure i saps ben bé qui són i saps que, en el fons, són més mags que no pas reis.

Si has deixat de creure, si aquesta nit no poses les sabates, ni les galetes, ni l’aigua, apropat als teus Reis, si encara els tens, i fes-les un peto al front. Si ja no tens als teus Reis amb tu, recorda que des d’un cel formós segueixen viatjant per seguir entrega’n il·lusions i somriures...

Agraïm l’herència que ens deixaren per què ara, molts ens hem convertit en Reis i Mags. I el millor que podem fer, ara que ens toca, és deixar als nostres fills aquesta màgia que els convertirà un dia en Reis Mags... I tal vegada, d’aquí a uns anys, siguem nosaltres qui rebrem aquest petó en el front.

Feliç dia per als Reis d’avui, per als d’ahir i pels Reis del futur, per què no hi ha millor regne que la nostra llar.

Autor desconegut

04 gener 2.022

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada