Dèiem ahir - QUÈ ÉS LA RIQUESA - 4/05/2020




QUÈ ÉS LA RIQUESA


A dos grups de persones se’ls hi va fer aquesta pregunta: ”Què és la riquesa?” 

El primer grup la va contestar de la següent manera: 

Arquitecte: “Tenir projectes que em permetin guanyar molts diners” 

Enginyer: “Desenvolupar sistemes que siguin útils i molt ben pagats” 

Advocat: “Tenir molts casos que deixin bons guanys i tenir un BMW” 

Metge: “Tenir molts pacients i poder comprar una casa gran i maca” 

Gerent: “Tenir l’empresa en nivells de guanys alts i creixents” 

Atleta: “Guanyar fama i reconeixement mundial, per estar ben pagat” 

El segon grup contestà el següent: 

Pres a cadena perpètua: “Caminar lliure pels carrers” 

Cec: “Veure la llum del sol i a la gent que estimo” 

Sord: “Sentir el soroll del vent i quan em parlen”

Mut: “Poder dir a les persones quant les estimo” 

Invàlid: “Córrer en un matí assolellat” 

Persona amb una malaltia terminal: “Poder viure un dia més” 

Orfe: “Poder tenir a la meva mare, al meu pare, els meus germans. . .

No mesurem la nostra riquesa pels diners, mesurem-la per aquelles coses que no canviaríem per diners.

                                                                            Anònim

04 maig 2020

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada