Dèiem ahir - RECULLS - 21/10/2018


R E C U L L S


- Estima’m quan menys m’ho mereixi, per què serà quan més ho necessiti.
Doctor Jekill
 
- Estimar significa col·locar la felicitat pròpia en la felicitat dels altres.
Pierre Teilhard de Chardin
 
- Déu ens ha donat un sol camí per la vida, i és  l’amor; un únic camí per la felicitat, i és l’amor; i  un sol camí de perfecció, i és també l’amor.
Higinio Ugo Tarchetti


- Així com una mare vigila i protegeix, fins amb la seva vida, al seu únic fill. Així, amb un pensa ment il·limitat, s’ha de sentir amor i compassió per tots els éssers vivents, amar al món en sa totalitat, sense cap limitació, amb bondat ben-volent i infinita. Aquesta és la suprema manera de viure.
Buda


- La mesura de l’amor és amar sense mesura.
Sant Agustí

 

- Un dia, en el desert, em va semblar veure un animal. En apropar-me, vaig veure que era un home. En apropar-me més, vaig veure que era el meu germà.
Proverbi Africà



21 octubre 2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada