Dèiem ahir - SENTÈNCIES - 29/07/2018



S E N T È N C I E S



- Al final del camí em diran: “Has viscut? Has estimat?

        I jo, sense dir res, obriré el cor ple de noms.

Pere Casaldàliga



- Li vaig dir a l’ametller: “Germà, parla’m d’amor” . . . I, l’ametller va florir.
- Estimar és voler tant a l’altra i comptar també amb el seu amor tan total, que tots dos tinguem la certesa de que el nostre amor continuarà passi el que passi, succeeixi el que succeeixi, encara que el que succeeixi sigui un fallo de qualsevol dels dos.

- Qui salva una sola vida és com si hagués salvat tot el món; qui destrueix una sola vida és com si hagués destruït a tot el món.

Talmud




- L’amor és la força més humil, però la més poderosa de què disposa el món.

- Ma vida forma un tot indissoluble: un mateix vincle és el que enllaça totes les meves accions. Totes elles tenen la seva font en un amor inextingible a l’ humanitat. La meva ànima rebutjarà tot repòs mentre assisteixi impotent a un sol patiment o a una sola injustícia.

- Quines són les barreres que l’amor no aconsegueix enderrocar?

Gandhi



29 juliol 2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada