Dèiem ahir - PETJADES SOBRE LA SORRA - Anònim - 24/07/2016




PETJADES SOBRE LA SORRA


Una nit vaig somiar que caminava al llarg d’una platja, acompanyat per Déu.

Durant la caminada, moltes escenes de ma vida es varen projectar a la pantalla del cel.

Segon anava passat cada una d’aquestes escenes, notava que unes petjades es formaven sobre l’arena.

A vegades apareixien dos parells de petjades, en altres solament apareixien un parell d’elles.

Això em va preocupar molt doncs vaig poder notar que durant les escenes que reflectien etapes tristes en la meva vida, quan em trobava patint d’angoixa, penes o derrotes, solament podia veure un parell de petjades en la sorra.  Llavor li vaig dir a Déu;

“Senyor, Tu em vas prometre que si et seguia, Tu caminaries sempre al meu costat.  No obstant això, he notat que durant els moments més difícils de la meva vida, sols hi havia un parell de petjades en la sorra, per què com més et necessitava, no caminaves al meu costat?...

El Senyor em respongué: “Les vegades que has vist un sol parell de petjades en la sorra, fill meu, ha sigut quan t’he portat en els meus braços...”
Anònim
24 juliol 2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada