Dèiem ahir - CONFIDÈNCIES D’UN BON CLIENT - C. Dean Fales - 9/02/2014




CONFIDÈNCIES D’UN BON CLIENT


Jo sóc un bon client.  Tots em coneixeu.  Mai em queixo.

Si en un restaurant, serveixen primer a un altre client que ha arribat darrere meu,  no em queixo.  Si la sopa m’arriba freda o el vi està picat, acostumo a dissimular-ho.

El mateix em passa amb els comerços. Tracto de posar-me en el lloc de l’altra persona i si trobo un dependent que s’irrita perquè vull fer una bona selecció del que vull comprar, tracto de ser amable. No desitjo abusar de la meva condició de client.  Es per això que poques vegades torno un objecte comprat. He notat que quasi sempre molesta i tracto d’evitar-ho.

Mai m’enfado, ni discuteixo, ni critico.  No sóc capaç de fer escenes com poden fer altres clients.

No. Jo sóc un bon client.  I us diré que més sóc: sóc el client que MAI torna, quan no rebo el qu’esperaba.

De fet,  molts clients com jo podem arruïnar un negoci.

Anant senzillament a un altre a on els clients siguin més apreciats.

Diuen que qui riu l’últim,  riu millor.  Jo me’n enric quan veig gastar molts diners ambublicitat per recuperar clients com jo, quan solament demanàvem unes poques paraules amables, un somriure...  BON SERVEI.Jo sóc un bon client

Tots em coneixeu.  Mai em queixo.


Si en un restaurant, serveixen primer a un altre client que ha arribat darrere meu,  no em queixo.  Si la sopa m’arriba freda o el vi està picat, acostumo a dissimular-ho.


El mateix em passa amb els comerços. Tracto de posar-me en el lloc de l’altra persona i si trobo un dependent que s’irrita perquè vull fer una bona selecció del que vull comprar, tracto de ser amable. No desitjo abusar de la meva condició de client. És per això que poques vegades torno un objecte comprat. He notat que quasi sempre molesta i tracto d’evitar-ho.


Mai m’enfado, ni discuteixo, ni critico. No sóc capaç de fer escenes com poden fer altres clients.


No. Jo sóc un bon client. I us diré que més sóc: sóc el client que MAI torna, quan no rebo el qu’esperaba.


De fet, molts clients com jo podem arruïnar un negoci. Anant senzillament a un altre a on els clients siguin més apreciats. 

Diuen que qui riu l’últim, riu millor. Jo me’n enric quan veig gastar molts diners en publicitat per recuperar clients com jo, quan solament demanàvem unes poques paraules amables, un somriure...   BON SERVEI.


                                                         Un bon client.



C. Dean Fales

9 febrer 2014


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada