Dèiem ahir - AFECTAS O INFECTAS? - 20/02/2022

 

AFECTAS O INFECTAS?
L’energia s’encomana: pots afectar o infectar als altres
T. Harv Eker

Te n’has adonat com aquelles persones que es troben al teu voltant tenen un efecte important per a tu? Si les persones que t’envolten tenen una energia positiva, llavors et transmeten o t’encomanen aquesta energia positiva. Si et parlen en positiu, et fan sentir bé.

Però també succeeix tot el contrari quan una persona transmet energia negativa . Has estat alguna vegada al costat d’una persona que es passa el dia queixant-se per tot, una persona a qui tot li sembla malament? No és horrible? Quan em trobo davant d’una d’aquestes persones, tinc ganes de mirar-lo a la cara i cridar-li: CALLATE YA! Saps per què? Per què m’està “infectant” i m’està transmetent tota aquesta negativitat, tota aquesta energia negativa, aquesta manera de veure el món i jo no vull veure el món d’aquesta forma.

Jo vull poder interpretar el món de forma positiva. Tot té el seu costat bo i el seu costat dolent i jo prefereixo quedar-me amb les coses bones que té cada cosa que veig. És la meva elecció. . . I, si tinc gent negativa al meu voltant, que es queixa per tot, em mostra i m’empeny cap a un món que no vull que sigui el meu. Per això no vull escoltar-les.

Quin tipus de persona ets i quin tipus d’energia transmets al teu voltant? Infectes a la gent amb els teus pensaments negatius, o els inspires amb la teva manera de veure la vida?

Si ets dels que infecten als que tenen al seu entorn, fes el propòsit de canviar. Per una banda, per què estaràs transmetent energia positiva al teu voltant i, sobretot, per què seràs molt més positiu i, per tant, seràs molt més feliç.


20 febrer 2022

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada