Dèiem ahir - ANECDOTARI - 5/07/2020

 

A N E C D O T A R I

Una vegada Winston Churchill, parlant amb el General Dwight D. Eisenhower, li va dir: 

- “El que més m’agrada de tu, Ike, és que no ets un buscador de glòria”.

Ike va demostrar realment que no ho era, quan ell i el seu germà Milton, president electe del Pennsylvania State College, estaven rebent títols honoraris de l’University Temple. Ike va dir:

-“Aquesta és la primera vegada que se m’ha permès situar-me damunt la mateixa plataforma amb el meu germà per rebre un títol honorari. En l’opinió del clan dels Eisenhower, el Doctor Milton és l’únic que te capacitat per dirigir-se a un auditori. A mi se m’ha dit que sóc únicament un soldat vell amb mentalitat de militar i que em veig millor a casa, amb una bata, que no pas amb una toga”

Churchill tenia raó. . . Ike no era “buscador de glòria”.


05 juliol 2020


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada