Dèiem ahir - M’ESTIC FENT VELL - Fares Asad - 5/09/2021

 

M’ESTIC FENT VELL

L’altre dia una persona jove em preguntà què se sentia quan s’és vell; em va sorprendre molt doncs, jo no em considero vell. Crec que el fet de fer-se vell és un regal.

Probablement, per primera vegada en ma vida, ara sóc la persona que sempre he volgut ser.

Cert que algunes vegades em desespero veient el meu cos. . ., les arrugues, estar ullerós, la calvície, la panxa. . ., i molt sovint em sorprenc de la persona envellida que viu en el mirall del meu lavabo. Però aquestes coses no em preocupen massa estona. . .

No canviaria als meus sorprenents amics, ni la meva meravellosa vida, per menys cabells blancs i un cos esvelt i musculós.

En envellir m’he tornat amable amb mi mateix i molt menys crític del meu físic. M’he convertit en el meu millor amic. No em renyo per menjar una galeta extra, o per no fer-me el llit, o per comprar aquests estris de jardineria que no necessitava.

Estic en el meu dret de ser un xic desordenat, extravagant i ensumar el flaire de les flors. . .

He vist a molts amics anar-se’n d’aquest món molt aviat, abans d’entendre la llibertat que s’assoleix en fer-se vell.

A qui li pot importar si escullo llegir o jugar amb l’ordinador fins a les quatre de la matinada i després dormir fins al migdia?

Ballaré amb mi mateix aquelles meravelloses melodies dels anys 50 ’s i 60 ’s, i, si en aquest moment desitjo plorar per algun amor perdut. . . , ho faré!

Fares Asad
(Continuarà)

05 Setembre 2021

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada