SE'LS HA DE DONAR ALLÒ
PEL QUE PAGUEN
No
fa massa temps vaig rebre una trucada d’un executiu de publicitat. La
seva agencia, acabava d’ésser nomenada representant d’una de les
línies aèries aquí als Estats Units. Estava planejant produir tot una
sèrie d’anuncis testimonials, amb la participació de diversos executius
empresarials, cada un d’ells declarant per què havia seleccionat volar
amb aquella línia aèria en particular.
Vaig
declinar l’entrevista; mai volo en aquesta companya si puc evitar-ho.
L’experiència que tinc amb ells no ha estat bona. Semblen incapaços
d’ajustar-se als seus horaris. Quan han de fer connexions, pot ser
bastant frustrant. En una ocasió l’empleat de la línia aèria amb la que
havia de connectar em digué que en els 18 mesos que treballava en
aquella posició, la línia aèria que em demanava el testimoni no havia
arribat a temps ni una sola vegada. Cap dels passatgers d’aquesta
aerolínia aconseguien fer la seva connexió.
El
personal d’aquesta companyia és força agradable. Els seus avions són
bons, còmodes i, sens dubte, tenen els colors més brillants de
la indústria. Les seves hostesses són boniques, molt amables i
vesteixen uniformes molt selectes. Però –tot això no ajuda a la línia
aèria a complir amb els seus horaris, i això és el que jo vull, de
manera què- malgrat els colors tan bonics i els uniformes- no m’agrada
volar amb ells. No em donen el que a mi realment m’interessa comprar.
Què és el que realment volem en la nostra condició de clients?
Comprem el producte que necessitem i ens agrada (qualitat/preu), no pas l’envàs, per maco que pugui ser.
Quan l’envàs es torna més important que el producte, inevitablement condueix a dificultats.
C. Dean Fales (1971)
20 juny 2021
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada