* Tracta els teus empleats amb el mateix respecte que tractes als teus clients.
* No oblidis que el silenci és, a vegades, la millor resposta.
* No desestimis una bona idea perquè no t’agrada de qui ve.
* Mai compris un matalàs barat: ens hi passem la tercera part de la nostra vida sobre d’ell.
* No confonguis mai confort amb felicitat.
* No t’ha s’ocorri comprar res que sigui elèctric en una fira artesanal.
* Escolta el doble del que parles (per això tenim dues orelles i una sola boca)
* Quan necessitis un consell professional demana’l a professionals i no als amics.
* Aprèn a distingir qui són els teus amics i qui són els teus enemics.
* Mai oblidis: l’enveja és l’homenatge que la mediocritat rendeix al talent.
* La gent més feliç no té, necessàriament, el millor de tot.
* Recorda que la felicitat no és una meta sinó un camí: gaudeix-ne mentre el recorres.
* Si no vols sentir-te frustrat, no t’imposis metes impossibles.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada