/Dèiem ahir - TALONS SENSE FONS - C. Dean Fales - 8/08/2021

 

TALONS SENSE FONS

Un jove amic meu acaba de viure una desagradable experiència. Tres talons que el meu amic va estendre no varen ser pagats pel banc. El banc digué que no hi havia prou diners en el seu compte corrent per cobrir l’import dels talons. Però ho va dir, no pas al meu amic, sinó a les persones a les quals ell havia entregat els talons.

El cas és que el meu jove amic (i així m’ho acredita) havia dipositat diners suficients en aquell banc per a cobrir tots els seus talons. Senzillament un dels caixers s’havia equivocat al fer l’assentament comptable al seu compte.

Això va enfurir al meu amic. I de fet es posà tan furiós , que va anar personalment al banc per parlar amb un dels apoderats. Aquest es va mostrar educat i cortès, i li donà, com explicació, que el banc era tan gran. . ., que un error humà sempre és possible; què hi podia fer? – En el millor dels supòsits aquesta era una excusa molt pobra.

El meu amic havia mantingut el compte en aquest banc al llarg de més de 10 anys, però va decidir traslladar-lo a un altra banc. No podia culpar a ningú. El banc tenia el seu telèfon. Amb una simple i curta trucada s’haguessin estalviat incomoditats i problemes.

El meu amic no és precisament ric. La pèrdua del seu compte no tindrà gens d’importància en el total de dipòsits que té el banc. Però, si el tracte d’aquell primer banc es considerat normal, crec que aquest banc te problemes.

Un interès sincer per al client, és completament bàsic per l’èxit de qualsevol negoci.

C. Dean Fales (gener 1973)

08 agost 2021

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada