Dèiem ahir - DIVERSOS - 1/05/2016


D I V E R S O S

Una joia

Una dependenta en un concorregut supermercat, semblava molt avorrida, i es comportava d’una manera molt barroera amb cada client.  La senyora d’edat ja madura que estava davant meu a la cua, va tolerar molt poc temps aquest tracte i, amb una mirada penetrant,  li engegà:  “Perdoni senyoreta, jo crec que vostè té la nostra relació confosa.  Vostè representa despeses, jo represento beneficis ”.

Un bon començament

Un venedor que sovint havia de parlar davant de grans grups de clients, a vegades començava la seva intervenció amb aquestes paraules: “Senyores i senyors, la meva tasca és parlar-s’hi.  La de vostès escoltar-me.  Si vostès acaben la seva tasca abans de que jo acabi la meva, per favor, facin un senyal”.  El riure de l’auditori assegurava la seva atenció, benevolència i interès sostingut.

Per dissipar un enfado

En un follet dirigit als sotoficials de l’Exèrcit, es proposa un mètode per reconciliar a dos soldats que s’hagin barallat.  Consisteix a manar-s’hi netejar la mateixa finestra, un per dins i l’altre per fora.  El còmic de la situació fa que es posin a riure i oblidin l’enfado.

Missatge rebut?


1 maig 2016


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada