Dèiem ahir - L’ÀNGEL - 22/11/2015





L’ÀNGEL

Conta l’antiga llegenda que un nen que estava per néixer li va dir a Déu:

- Diuen que demà m’enviaràs a la terra però, com podré viure tan petit i indefens com sóc?
 
- Entre molts àngels n’he escollit un per a tu, que ja t’està esperant; ell et cuidarà.

- Però diguem, aquí en el cel no faig més que cantar i somriure, amb això n’hi ha prou per a ser feliç.  I, com entendré el que la gent em parli, si no conec l’estrany idioma que parlen els homes?

- El teu àngel et dirà les paraules més dolces i més tendres que puguis escoltar i, amb molta paciència i amor, t’ensenyarà a parlar.

- I, que faré quan vulgui parlar amb tu?

- El teu àngel t’ajuntarà les manetes i t’ensenyarà a resar.

- He sentit que a la terra hi ha homes dolents. Qui em defensarà?

- El teu àngel et defensarà fins i tot a costa de la seva vida.

- Però sempre estaré trist perquè no et veuré més Senyor.

- El teu àngel et parlarà de mi i t’ensenyarà el camí perquè tornis a la meva presència, encara que  jo sempre estaré al teu costat.

En aquell moment una gran pau regnava en el  cel, però ja començaven a escoltar-se veus terrestres i el nen, amb presses repetia suaument:

- Déu meu, si ja me’n vaig, diguem el seu nom. Com es diu el meu àngel?

- El seu nom no importa; tu li diràs MAMA. . .


22 novembre 2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada