Dèiem ahir - SER FELIÇ - 19/04/2015




SER FELIÇ


En certa reunió, durant un seminari per matrimonis, preguntaren a una senyora: “Et fa feliç el teu marit?  Veritablement feliç?”

D'immediat el seu marit estirà lleugerament el coll en senyal de seguretat, sabia que la seva muller diria que sí, doncs ella mai s'havia queixat durant el matrimoni.

No obstant això, l'esposa respongué amb un rotund:  “NO. . ., no em fa feliç.. .”,  I davant  la sorpresa del marit, continuà:  “No em fa feliç. . ., sóc feliç !. . .”

“El que jo sia feliç o no, això no depèn d’ell, sinó de mi. Jo sóc l'única persona de qui depèn la meva felicitat.

“Jo determino ser feliç en cada situació i en cada moment de la meva vida doncs si la meva felicitat depengués d'alguna persona, cosa o circumstància sobre la faç de la terra, em trobaria en problemes molt seriosos.

“Tot el que hi ha en aquesta vida, està contínuament canviant. L'ésser humà, les riqueses, el meu propi cos, el clima, els plaers, etc. I així podria anomenar una llista interminable. Al llarg de tota la meva vida, he après quelcom: Decideixo ser feliç i, a tot el demès, els hi dic experiències: estimar, perdonar, ajudar, comprendre, acceptar, escoltar, consolar,. . . .

“Hi ha gent que diu:  No puc ser feliç perquè estic malalt, perquè no tinc diners, perquè fa molta calor, perquè algú m'ha insultat, perquè algú m’ha deixat d’estimar, perquè algú no em valora,. . . .

“Però el que no saps es que POTS SER FELIÇ, encara que estiguis malalt, encara. . ., que faci calor, encara. . ., que no tinguis diners, encara. . . , que algú t’hagi insultat, encara. . ., que algú no t’aim-hi o no t'hagi valorat.

“Ser feliç és . . . , una actitud davant la vida, que cadascú decideixi !!”


Que tingueu un dia bonic !




19 abril 2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada